Hosted telefonie

Of u nu twee medewerkers heeft of vijfhonderd, 1 of meerdere vestigingen: u wilt optimaal bereikbaar zijn voor uw klanten, flexibel kunnen op- en afschalen, één voorspelbare factuur ontvangen en geen gesprekken missen.

In tegenstelling tot een traditionele telefooncentrale zal uw telefooncentrale in de cloud nooit verouderen.
U bent altijd voorzien van de nieuwste functionaliteiten, omdat het communicatieplatform continu up-to-date wordt gehouden.

Met Hosted Telefonie kiest u voor een betrouwbare nieuwe toekomstvaste totaalcommunicatie oplossing.

Waarom hosted telefonie?

Met de hosted telefonie oplossing van Ter Hart Automation B.V. communiceert u via de cloud.

Uw vaste toestel, smartphone / tablet en computer zijn nu een volwaardig onderdeel van uw telefooncentrale en uw klanten zien nog maar één nummer als u hen belt.

In tegenstelling tot een fysieke telefoon-centrale vereist Hosted Telefonie geen grote investering en is een traditionele ISDN- of PSTN verbinding overbodig.

Mis nooit meer een gesprek!

Omdat u met Hosted Telefonie ieder toestel kunt gebruiken, ontstaan nieuwe mogelijkheden om e­fficiënter te werken.
Zo mist u nooit meer dat ene belangrijke gesprek.
U bent overal bereikbaar op één nummer en de telefooncentrale in de cloud is altijd online.
Met uw smartphone bedient u eenvoudig uw telefonie-instellingen op afstand en bepaalt u uw bereikbaarheid.
Daarnaast kunt u overal op elk toestel eenvoudig gesprekken doorverbinden, verplaatsen en opnemen.

De voordelen:

  • Geen telefoonlijn meer nodig
  • Geen grote investering vereist
  • Geen terugkerende onderhoudscontracten
  • Altijd bereikbaar, zelfs bij uitval
  • Integratie vast / mobiel
  • Maandelijks schaalbaar
  • Vast bedrag per gebruiker
  • Gezamenlijk adresboek
  • Voorspelbare kosten
  • Integratie met CRM, ERP, Lync